بروزرسانی : 1400/03/18 | بازدید امروز:
جستجو
Menu

مسئول رسیدگی به شکایات

سامانه ۱۶۶۶راهکار جدید بررسی شکایات بیمه‌شدگان "سازمان بیمه سلامت"

3بازدید
خرداد 18, 1400

سامانه‌ای تحت عنوان ۱۶۶۶ راه‌اندازی شد که وظیفه آن پاسخگویی به درخواست‌های مردم، بیمه شدگان و شرکای کاری است راه اندازی شد .

.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت  مسئول سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت : سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت اعم از بیمه شدگان، مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت ومردم در تماس با سامانه ۱۶۶۶ درخواست‌های مرتبط با وظایف سازمان را به اپراتورها ارائه می‌دهند و این درخواست‌ها به تناسب موضوع بررسی می‌شوند

 جباری گفت :با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک که از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده، نظارت بر حسن اجرای فرآیند پاسخگویی به شکایات از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار خواهد بود.ایجاد بستر مناسب، آسان و سریع جهت دریافت شکایات ذینفعان سازمان به ویژه در خصوص پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، عدم نیاز به مراجعات حضوری مردم جهت طرح شکایت به ستاد و ادارات کل استانی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ایجاد صندوق دریافت تخلفات اعلامی از سوی شهروندان، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.همچنین به منظور پاسخگویی دقیق و سریع به شکایات مرتبط با پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بخشی در این سامانه پیش بینی شده و مصادیق احتمالی شکایات ذینفعان به تفکیک بیمه شدگان و موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد احصا و در سامانه قرار گرفته است.

print